piątek, 28 czerwca 2013

Inspiracje


Hola Ladies !  



Ostatnio poważnie zaniedbuje bloga ... wiem, wiem, wiem , ale tyle się dzieje u mnie, że jak nawet mam czas to jestem zmęczona i odpoczywam ,korzystając z pogody . 
Dzisiaj też mam mało czasu, ale pomyślałam sobie, że wrzucę parę zdjęć ( moich i nie moich *.* ) .


Wyjeżdżam na dniach do Anglii i może któraś z Was przemiłe Duszyczki ma jakieś godne polecenia zakupu produkty ?


moja ostatnia zdobycz w H&M , sukienka 'BOYS' .



jak wiecie nienawidzę malować paznokci, ale że mi się nudziło:)








Uwielbiam ją <3




RiRi i jej piękne ombre hair :)

















Pozdrawiam wakacyjnie 

fashionchasers ;*



17 komentarzy:

  1. Milego wyjazdu!
    A ja na wyspach odwiedzilabym sklep Miss Selfridge ;) moj ulubiony oldschoolowy, u mnie go nie ma niestety :(
    Buzka!

    OdpowiedzUsuń
  2. oo shine :D mój ulubiony lubelski klub :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeeejj ja chce ta sukienkę BOYS ! Byłam w H&m ale rozeszły sie błyskawicznie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi si udało we Wrocławiu dorwać ostatnią :) z pewnością robi wrażenie na mieście .

      Usuń
  4. Eh... jak ja bym sobie pojechala do UK na zakupy... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka super, ale jaka dziewczyna zajebista ! jesteś śliczna :*
    D .

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam www.sweet-kiwi-life.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wyjazdu do Anglii! Sama z chęcią bym poleciała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczna ta sukienka! :D no i fajne maxy masz ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne paznokcie :) Zazdroszczę wyjazdu do Anglii :) Nigdy tam nie byłam, ale myślę, że to świetny kraj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pościk i cały blog mi się bardzo spooodobał ! ;)) <3
    zapraszam do siebie
    photoboook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I've never seen ur blog until now ... Great job ! I added to followers . U're lovely !
    xxx
    Ann

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog :) Hehe ja tez nienawidzę malować paznokci..;p Ale Tobie wyszło ślicznie, naprawdę ! :)
    zapraszam do siebie, będzie mi miło jak zajrzysz;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za poświęcony Wasz cenny czas ♥
Nie przejdę obojętnie obok komentarza czy obserwacji,
a więc reklama jest zbędna :)